niedziela, 30 czerwca 2013

Podsumowanie - czerwiec 2013

Dziś mam dla Was krótkie podsumowanie czerwca. Mam nadzieję, że w lipcu lista książek będzie bardziej okazała. Ponad to na blogu pojawiła się nowa zakład z alfabetycznym spisem recenzji.
Już 8 lipca minie miesiąc odkąd pojawił się pierwszy post na moim blogu. Pisanie recenzji wychodzi mi mniej czy bardziej, ale mam nadzieję że z czasem będzie mi to wychodzić coraz lepiej. 


Czerwiec 2013




















1. Sekretne życie wampira - (recenzja)
2. Moje wielkie wampirze wesele -  (recenzja) 



















                                       
3.Lament. Intryga królowej elfów - (recenzja)
4. Żelazny król - (recenzja)




















5. Reckless. Kamienne ciało - (recenzja)
6. Magiczna gondola - (recenzja)


7. Jedz, poluj, kochaj - (recenzja)

Najlepsza książka: Moje wielkie wampirze wesele
Najgorsza książka: Reckless. Kamienne ciało

1 komentarz:

  1. Na 'magiczną gondole' poluje już od jakiegoś czasu :) Widze, ze jestes fankom ksiazek o wampirach, ja jakos nie przepadam, ale chyba sie przeamie i przecyztm jedna z tych dwoch ksiazek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii.
Na pewno się odwdzięczę.

* Uznaję obserwację za obserwację*